Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Sunday, April 3, 2011

urm

bocor lagi..
bocor..bocor..bocor...
tangki bocor..
air dalam badan semakin berkurang..
huhu




bagaimanakah?
sayang.. cinta.. sangat2..




saya sayang awak..
saya rindu awak..
saya cinta awak..
saya doakan yang terbaik tuk kita..
walaupun agak jiwang tapi inilah kebenaran hati saya untuk awak..
biar semua baca dan tahu yang saya memang sayang dan cintakan awak..
itu saja..
sebab ini blog saya..
halamanku luahanku.. =)




sekian...

4 comments:

airazulaikha said...

ok..i loveu too..hehhehe :)

Rabiatul Adawiyah bt Abdul Ghafar said...

thanks sb love ak.. huahua..
=p

Unknown said...

ok aku tak faham ape yg bocor sekarang gagagaa

Rabiatul Adawiyah bt Abdul Ghafar said...

una.. tangki ak yg bcor da.. huhu

Followers