Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Tuesday, April 12, 2011

imbas kembali

mindaku sentiasa diulik dengan kenangan.. kenangan lampau yang manis.. setiap patah perkataan yang manis.. setiap perlakuan yang mengingatkan aku kepada kenangan.. kenangan yang mampu membuatkan aku berangan.. berangan yang mampu membuat aku menangis.. segalanya dengan mengimbas kembali kehidupan dulu..

menangisku hanya kerana mampukah aku untuk mendapatkan kenangan itu kembali.. mampukah aku merasai kemanisan kenangan itu semula.. mampukah aku untuk semuanya?

sekadar luahan hati yang tidak mampuku rungkai sendirian.. =(

No comments:

Followers