Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Tuesday, April 19, 2011

post baharu..

rasa macam dah lama tak post kat blog tersayang ni.. hehe

baik.. sekarang dimulakan dengan hidup sebagai kawan..
pelbagai tanggapan yang boleh wujud dari perkataan kawan..
hurm.. agak-agak apa tanggapan saya pada kawan?

huhu.. bagi saya kawan merupakan individu yang melengkap hidup kita..
masa susah senang dia ada..
tapi.. zaman sekarang susah nak dapat..

prinsip aku senang..
aku akan layan semua kawan aku semampu aku..
aku akan cuba jaga hati kawan aku..
aku akan cuba ada di sisi kawan aku tika susah dan senang..
aku sentiasa kenang kebaikan yang mereka lakukan untuk aku..

aku nak jadi kawan yang baik walaupun hakikatnya ramai yang tak suka aku..
aku harap kawan-kawan semua faham yang setiap manusia tidak sempurna.
pasti ada kekurangan..
jadi fikir-fikirkanlah ye..

sekian, terima kasih....

No comments:

Followers