Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Saturday, April 9, 2011

bukan terbaik..

mungkin saya bukan insan yang terbaik untuk awak..
awak akan dapat yang lebih baik..
insan yang lebih menyayangi awak..
insan yang lebih mencintai awak..
saya hanya mampu berdoa yang terbaik untuk awak..

sepanjang kita bersama..
saya sentiasa inginkan yang terbaik untuk kita..
saya cuba jadi insan yang lebih baik untuk awak..
saya usaha sebaik mungkin..
tapi saya hanya mampu merancang..
Allah yang menentukan segalanya..

selepas ini saya redha dengan ketentuan-Nya..
kalau tiada jodoh antara kita.. saya redha..
andai jodoh kita kuat lagi.. saya akan usaha lebih untuk jadi insan yang terbaik di sisi awak..
insya-Allah..

=)

No comments:

Followers