Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Friday, April 8, 2011

tak keseorangan..



yup saya tak keseorangan..
saya masih ada keluarga..
saya masih ada tanggungjawab..
family no 1..



thanks kawan-kawan..
sayang kamu semua..




fwenz 4eva ea dear..
sayang semua yang berada di sisiku ketika senang dan susah..
credit for Nadatul Husna, Asiah Atan, Zulaikha Aira, Nor maizatulfitri, nur 'ain (my rumate)..

4 comments:

NN said...

releks..kami disisi anda

Rabiatul Adawiyah bt Abdul Ghafar said...

thanks nina..
on la ym..
kita chttg..

Unknown said...

love u lah ruby
jgn risau masih ramai lg yg mghargai kau

p/s:aku rasa kehilangan sekarang sampai aku tiba2 jadi rajin T.T

Rabiatul Adawiyah bt Abdul Ghafar said...

huhu..
luv u too la una..
yeay.. aku igt nshat ko..
dun wrry..
eh.. cecite kat ak.. knp ko rasa cmtu?

Followers