Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Wednesday, February 8, 2012

hati...

assalamualaikum..

kadang-kadang dalam hati siapa yang tahu kan? terasa sakit sangat.. dari luaran memang nampak normal tapi dalam hati hanya Allah yang tahu.. saya bukan nak mengada-ada tapi kadang-kadang terasa sangat-sangat dengan hidup macam ni.. Ya Allah, berilah saya kekuatan untuk menghadapi semua ini.. jodoh antara lelaki dan perempuan memang saya rasionalkan pemikiran tapi jodoh antara kawan? subhanallah.. saya bingung dengan apa yang jadi sekarang ini.. hanya mampu berdoa dan mengalah sahaja.. tidak ada niat mengeruhkan keadaan tapi keadaan yang memaksa saya berbuat demikian.. pemisahan yang sedikit demi sedikit akan terjadi antara kita.. sekiranya saya masih mampu insya-Allah akan dipertahankan tapi kalau tidak mampu selamat tinggal kerana Allah..




wif luv.. ruby..

No comments:

Followers