Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Monday, February 20, 2012

updating..

assalamualaikum...

apa khabar kawan-kawan semua? lama dah saya tak 'update' blog ini disebabkan kesibukan hidup sebagai seorang pelajar.. hehe.. kehidupan pelajar? erm ni nak cerita.. kehidupan seorang pelajar sangatlah sweet dan best.. kenangan sebagai pelajar memang tak dapat dilupakan.. lagi-lagi masa dapat KKP atau KKBI.. memang berasap otak memikirkan nak siapkan tugasan tu semua.. haha.. tapi alhamdulillah segalanya dipermudahkan Allah..



nikmat sebagai 'student' memang best dan memang diidamkan oleh saya.. ahakz yeke? yela sebab boleh rasa perit belajar untuk mendapatkan ilmu.. bukan mudah nak dapatkan ilmu ni lebih-lebih lagi bila mula-mula masuk saya kosong.. dengan 5 tahun setengah ni kekosongan tersebut akan diisi dengan ilmu pedagogi dan juga sifat seorang guru.. guru? pastilah saya suka.. memang cita-cita untuk jadi guru.. dan alhamdulillah ada rezeki.. akan diusahakan untuk jadi guru yang efektif.. hehe...



alhamdulillah.. dats all yang saya nak ucapkan.. bersyukur dengan segala apa yang diberikan.. nikmat yang banyak tapi bersyukurnya sikit.. jadi mulai hari ini sekecil mana pun yang saya dapat pasti akan dimulakan dengan ucapan alhamdulillah dan juga sujud syukur kepada-Nya..

lots of love.. ruby..

No comments:

Followers