Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Sunday, March 4, 2012

stress.. alhamdulillah..

assalamualaikum..

apa khabar semua? erm minggu ni, bulan ni adalah stress untuk saya tapi alhamdulillah Allah memelihara saya daripada terus stress dengan dunia.. Allah pelihara hati dan iman daripada terus hanyut dalam emosi yang dikuasai oleh syaitan.. =)





assignment? tugasan? yup memang berlambak.. terasa beban tapi positifkan fikiran.. mujur ada rakan yang sentiasa menemani diri ini.. alhamdulillah.. pertolongan sentiasa hadir ketika saya dalam kesusahan.. segala perkara baik yang kita lakukan pasti akan mendapat balasan Allah tak kiralah cepat atau cepat.. sama ada pada kita atau pun ahli keluarga kita yang lain.. =)



cepatlah habis musim assignment ni.. dapatlah saya rasa lega sikit sebelum menghadap peperiksaan pula nanti.. Ya Allah berikan aku kekuatan.. mudah-mudahan aku dapat selesaikan tanggungjawab aku dengan baik dan lancar..

thats all.. wif luv.. ruby..

No comments:

Followers