Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Tuesday, March 27, 2012

coretan hati 2012..

assalamualaikum..

coretan hati 2012.. ermm.. 2012 membawa seribu makna buat diri ini.. perubahan yang dilakukan mudah-mudahan istiqamah.. mohon doa rakan-rakan semua..



perkara pertama yang dilakukan pada tahun ini ialah PBS.. PBS yang dijalankan secara keseorangan.. ahakz.. alone bak kata orang putih.. uhuk2.. alhamdulillah segalanya berjalan lancar..




lagi satu peristiwa di mana rakan kita nak berubah ke arah kebaikan.. sokongan perlu diberikan supaya hatinya kuat kerana dahulunya diri ini pernah melalui fasa tersebut.. hati dan perasaannya sangat difahami.. perubahan tidak perlu secara drastik tetapi secara perlahan-lahan.. insya-Allah segalanya ok.. =)



kita sebagai rakan dan juga saudara seIslam perlulah mendoakan yang terbaik buatnya.. jangan memperlekehkan perubahan yang dilakukan sebaliknya kita muhasabah diri.. ok itu sahaja untuk coretan hati 2012 ni.. hehe..


kadang-kadang kita bersedih dengan apa yang jadi tapi fikirkanlah sebalik kejadian itu pasti ada hikmahnya.. muhasabah diri.. =)

with love.. ruby..

No comments:

Followers