Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Monday, October 24, 2011

sambal sotong...



first time, sambal sotong hasil tangan saya.. wow.. macam tak percaya je yang saya masak sambal tu.. bukan apa, selalunya ibu tak suruh masak sambal sotong tu tapi hari ini.. "Rabia, karang masak sambal sotong" haha.. saya pun mengangguk kepala dan berkata "ok ibu"!

i know sebab apa ibu suruh saya masak..
pertama.. sebab ibu keluar, ada urusan..
kedua.. nak uji saya ni tengok ke tak cara ibu masak masa kat dapur dan paling penting keadaan sotong tu.. liat ke.. lembut ke....
ketiga.. melatih saya sebagai seorang perempuan yang bakal bergelar isteri dan ibu.. hehe

ahakz.. lulus atau tak.. malam ni atau petang ni resultnya.. i will let u all know apa resultnya k..


minta2 la sedap sambal sotongku ini.. hehe



wif luv.. ruby...

No comments:

Followers