Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Thursday, May 26, 2011

remove @ dibuang

assalamualaikum....

dah lama tak update blog ni.. jadi sekarang ini dibuka dengan cerita yang sedih.. semalam tepat pukul 12 saya remove seseorang daripada hidup saya.. seksanya rasa bila kita remove seseorang dari hidup.. saya tak pikir lain dah, saya just pikir nak hidup masing-masing aman dan tiada persengketaan.. tak ada orang yang kecik hati dengan saya n paling penting hati saya pun tak sakit lagi.. saya takkan kacau hidup anda dan saya takkan amik tau pasal hidup anda lagi.. segala yang jadi ni untuk kebaikan bersama.. memang anda akan benci saya tapi itulah jalan yang terbaik.. just go on dengan hidup anda sekarang sebab tak da sikit pun perasaan nak menghancurkan hidup anda dengan insan yang anda sayangi.. ok? deal?

=)

No comments:

Followers