Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Thursday, May 5, 2011

patah tumbuh hilang berganti

assalamualaikum...

patah tumbuh hilang berganti..
ayat sering digunakan kalau kita kehilangan sesuatu..
yang memusykilkan saya di sini, dapat ke kita betul-betul menggantikan benda kita yang hilang itu dengan benda baharu?

susah2.. bagi saya susah.. yang kuat, yang tabah, dapatlah kot terima.. tapi mesti semua diulit kenangan kan2.. haha

diulit kenangan..
yeay.. ni kenangan tuk hari ini.. saya bersama-sama budak2 rumah kenanga @ hijau.. menang!!!
walaupun saya tak menyumbang apa-apa tapi saya tumpang gembira dan bangga dengan kemenangan kenanga.. huhu

ni kenangannya..

No comments:

Followers