Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Wednesday, July 21, 2010

LUKA LAGI...

hatiku luka lagi..
lagi parah dan sukar untuk diubati...
aku keliru..
masih adakah sahabat yang memang seorang sahabat..
aku keliru..
aku tertanya-tanya..
adakah aku tidak cukup baik sebagai seorang sahabat?
aku cuba sedaya upayaku untuk menerima..
aku seorang..
aku sunyi..
aku redha..
aku kena kuat...
nilai sahabat bagiku sangat tinggi..
susah...
aku merana keranamu sahabat..
tapi tidak mengapa sebab aku masih menyayangi kamu.. sahabat...

No comments:

Followers