Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Sunday, July 25, 2010

HILANG.....

kau hilang tiba-tiba..
aku bingung..
kenapa tiba-tiba kau lenyap?
aku tertanya-tanya.
kenapa kau sering meninggalkan tanda tanya kepada aku?
kenapa mesti aku sahaja yang perlu menjawab tanpa soalan?
aku bingung.
kau seperti 'chipsmore'.
aku tak tahu kenapa mesti aku fikirkan tentang kau.
aku cuba untuk lupakan kau.
tapi susah.
aku cuba untuk tidak ambil tahu pasal diri kau.
tapi tak boleh.
bila kau pergi aku sedar yang kau tidak perlukan aku lagi.
aku redha dengan pemergianmu.
aku lepaskan kau dengan rela hati.
aku terima hakikat.
aku pasrah, aku redha dan aku berdoa agar kau sentiasa dalam rahmat Allah.
insya-Allah..:)

No comments:

Followers