Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Saturday, November 12, 2011

dan sebenarnya...

saya tak tahu.. dan sebenarnya apa ye? huhu.. i wonder y.. ish.. susah2..

kenapa?
sering tertanya-tanya..
tertanya-tanya tentang perasaan sendiri..

kenapa?
sering tertanya-tanya..
tertanya-tanya tentang kesetiaan..

kenapa?
sering tertanya-tanya..
tertanya-tanya tentang kejujuran..




i know jarak yang jauh ni perlukan kekuatan dalam diri saya ni.. perlu betul-betul yakin dan percaya.. jangan selalu berdalih dan selalu mencipta onar dalam perhubungan.. saya cuba yang terbaik.. memahami diri sendiri dan juga diri orang lain.. insya-Allah dipermudahkan..




cuma kadang-kadang saya terfikir.. betul ke? boleh percaya ke? saya selalu ingatkan diri jangan syok sendiri.. t sendiri yang terluka.. then saya cuba yang terdaya.. selagi hubungan ini tak membawa kemudaratan pada diri saya selagi itu saya akan pertahankan.. insya-Allah...





pada sesiapa yang mengenali diri ini.. kenalilah diri saya dengan sejujur dan seikhlas hati kamu.. insya-Allah saya akan balas 2 kali ganda jujur dan ikhlas saya pada kamu.. ini janji saya =)

wif luv.. ruby...

No comments:

Followers