Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Friday, September 23, 2011

perubahan...

selepas menyaksikan video ini kisahku.. wardina safiyyah.. Ya Allah.. terdetik di hati aku.. masih kurang lagi ilmu agama dalam diri aku.. aku leka, alpa dengan hal dunia.. ya Allah ampunilah dosa hambaMu ini.. berikanlah aku kekuatan dan ketabahan dalam mencari cintaMu.. perubahan perlu berlaku dalam diri aku.. insya-Allah.. aku ingin menjadi seorang anak yang solehah untuk ibu bapaku, juga pada masa akan datang sebagai seorang isteri dan juga ibu yang solehah.. insya-Allah..

No comments:

Followers