Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Monday, August 22, 2011

think positive please!

saya akan cuba untuk berfikiran positif.. positif.. positif..
tak terdetik di hati untuk berfikiran negatif sebab benda tu hanya akan menyakitkan hati dan pedih hati..
jadi saya positifkan diri sendiri..
saya berharap sangat supaya saya tidak dipandang serong hanya disebabkan saya perempuan..
saya nak yang positif sahaja..
positifkan diri, minda dan mulut..
bahagia pasti ada dengan positif..
terima kasih.. uhuk2..

No comments:

Followers