Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Thursday, July 14, 2011

again!!!

sekali lagi..
sakit yang sama,
perit yang sama,
penatnya hati..

sekali lagi..
rasa tertipu,
rasa dipermainkan,
rasa diperbodohkan..

sekali lagi..
janji menghantui diri ini,
kenangan menghantui diri ini,
kata-kata yang mengganggu fikiran..

sekali lagi..
aku hampir tewas,
aku hampir kecundang,
aku hampir terjatuh..

sekali lagi..
aku perlu kuatkan diri dan hati..
aku perlu lupakan segala tentangnya..
aku perlu mulakan kehidupan baru..
supaya lebih bahagia dan sentiasa kuat..
insya-Allah..

No comments:

Followers