Welcome

Tingkah laku adalah umpama cermin dalam mana setiap orang mempamerkan imejnya

Lihatlah di sekeliling kamu dan teguhkan pendirianmu; sepanjang hidup dan usiamu jangan mudah berputus harapan, senyum yang kau berikan dan air mata yang kau titiskan, simpan…jadikan tauladan; segala yang kau pandang dan dengar, simpan…buat pedoman

Wednesday, June 1, 2011

susah lupa senang cinta..

assalamualaikum...

kenapa ek?? susah sangat nak lupa sesuatu perkara? jatuh cinta senang je.. wargh tensionla cmni...
aku pening la nak fikir.. tp semua kata xpayah fikir.. cuba letak diri korang dalam keadaan aku.. cuba rasa apa yang aku rasa.. susahla... kalau setakat benda biasa leh la aku hadap.. ni benda besar payah kot.. aiiih entahla.. pe nak jadi dengan aku ni pun tak tahu la..

wif luf
ruby =(

No comments:

Followers